Buz dağının görünmeyen kısmını da düşünenler…

Markalaşmak, marka sadakati, marka imajı, marka algısı, marka kimliği, marka stratejisi gibi başlıklarla ‘’Marka’’ kavramı buz dağı gibi bir hal alır. Markanız için önemli noktaları , detayları farketmek ve bu noktaları yönetmek bilgi ve tecrübe ekseninden geçiyor.

Kuşaklar boyu bilinen bir marka mı?

X, Y, Z Kuşaklarını bilmeden ve gerçek manada anlamlandırmadan markalaşma süreci ilerlemez. Ürün gamınızı satın alacak kitle, bu kitlenin yaş aralığı, yaşının getirdiği satın alma davranışı gibi unsurlar kuşaktan kuşağa, demografik dağılım alanlarında ki kuşaklara kadar değişiklik gösterir. Verim almak ve markanızı ilerletmek için bilgi ekseninde çalışan, bilgisini pratiğe döken profesyonellerle çalışın.

Markanızın bir felsefesi olsun.

Markanızın kimliğinden, stratejilerine varana kadar dizayn ediyoruz. Psikolojik, sosyolojik, demografik yapıyı ön planda tutarak markanızı çizgi altı ve çizgi üstü pazarlama kanallarına adapte ederek büyümenize ve gelişmenize destek olalım.

Plan yapabilen bir marka.

Yapacağımız planlama ile medya satın alma işlemleriniz, reklam bütçeleriniz, medya planlamanız gibi markanızın reklam alanında olmazsa olmazı olan faktörleri deneyimimizile kontrol altına alın.